Welkom bij Sint Clemens

Welkom op de website van fanfare Sint Clemens Arensgenhout! Misschien ken je ons al, van onze jaarlijkse themaconcerten, De Tent Sjteit of het Hoeskamerproject. Op deze site geven wij je graag een inkijkje in onze bloeiende vereniging. Een vereniging met een missie, namelijk: een muzikaal gezonde fanfare doorgeven aan de volgende generatie.

Om dat doel te bereiken wordt met nieuwe ideeën en initiatieven flink aan de weg getimmerd. Onze jeugdopleiding is uitgebreid om de allerkleinsten (met Peutermuziek en Clemens Kids) al kennis te laten maken met onze fanfare en met muziek maken als hobby. Door middel van Nieuw Talent Orkest ZUYD en de zogenaamde flexibele schil bieden we volwassenen (met veel, weinig of helemaal geen muzikale ervaring) de mogelijkheid om aan onze vereniging deel te nemen. En sympathisanten van de fanfare die bij gelegenheid hun steentje willen bijdragen doen mee met de sambaband in de carnavalsoptocht.

Interesse om in een van onze geledingen mee te doen? Klik hier om contact op te nemen! De fanfare zien en horen? Klik hier voor onze kalender met optredens. Of kom eens een kijkje nemen op onze repetitie in De Hoeskamer (afwisselend op donderdag van 20.00-22.00 uur en op zaterdag van 17.30-20.00 uur). Wij zoeken nog muzikanten! Met name voor de volgende instrumenten: hoorn, tuba/ bariton en bugel.
Veel plezier bij je kennismaking met fanfare Sint Clemens Arensgenhout!

RTV Parkstad maakte deze ontzettend leuke reportage over onze vereniging Frits Pelt dankjewel voor de uitnodiging!