Word supporter van St. Clemens!

Donateursactie nieuwe stijl

Onze donateursactie van vroeger hebben we in een nieuw jasje gestoken: alle donateurs van voorheen roepen wij op om Supporter van St. Clemens te worden! Deze personen en bedrijven hebben dit al gedaan!

Donateursactie, hoe zat het ook alweer?
Voorheen hield fanfare St. Clemens jaarlijks een donateursactie; een huis aan huis collecte in (de voormalige gemeente) Hulsberg. Aan bewoners werd een gift in contant geld gevraagd voor de verenigingskas. Bijvoorbeeld om instrumenten en uniformen te kopen of de jeugdopleiding te bekostigen. De bijdrage aan de donateursactie was vrijwillig. Bewoners bepaalden zelf of ze meededen en zo ja, voor welk bedrag.

Waarom veranderen?
Al langere tijd was de tendens dat we steeds minder mensen thuis troffen tijdens de collecte of dat mensen geen contant geld meer in huis hadden. De donateursactie voelde als ‘niet meer van deze tijd’. Dat deze als gevolg van corona afgelopen jaren niet kon doorgaan was een extra zetje om na te denken over een nieuwe opzet.

Supporter van St. Clemens, wat houdt dat in?
Als supporter van St. Clemens maak je jaarlijks een vast bedrag van € 50,- over naar de fanfare. Die bijdrage is net als voorheen bedoeld voor de exploitatie van St. Clemens (instrumenten, uniformen, jeugdopleiding, Nieuw Talent Orkest Zuyd etc.). Maar er komen geen collectanten meer aan huis en er is geen contant geld meer nodig. Alle communicatie verloopt digitaal, via je e-mailadres. Je ontvangt twee keer per jaar een nieuwsbrief met alle relevante informatie over fanfare St. Clemens en de supportersactie. Bovendien krijg je de mogelijkheid om met voorrang maximaal zes toegangskaarten van De Tent Sjteit te kopen en ben je dus niet meer aangewezen op de reguliere voorverkoop!

Hoe word ik supporter van St. Clemens?
Dat kan vandaag nog! Vul onderstaande inschrijfformulier in, waarmee je in een paar stappen en enkele minuten al Supporter van St. Clemens bent.

U kunt dit formulier alleen verzenden als u een vinkje plaatst in onderstaand vakje*

Een “ouderwetse donatie”, kan dat ook nog?
    Mocht je er niet voor kiezen om Supporter van St. Clemens te worden, dan is een vrijwillige bijdrage in de vorm van een vrije gift nog steeds zeer welkom.
    Je kunt je donatie overmaken op rekening NL96 RAB0 0124 1010 97 ten name van fanfare St. Clemens Arensgenhout.
    Of scan onderstaande QR-code voor een betaalverzoek met een bedrag naar keuze.