Hoeskamer Arensgenhout

Fanfare Sint Clemens is eigenaar van haar verenigingslokaal: De Hoeskamer van Arensgenhout.
Op 2 november 2013, de dag van het patroonsfeest van de fanfare, wordt met een feestelijke ceremonie in De Hoeskamer het voormalige café Packbiers door de erven Heijnen-Packbiers overgedragen aan de fanfare. De eerder dat jaar opgerichte Stichting Hoeskamer Arensgenhout heeft inmiddels gezorgd voor alle benodigde vergunningen en subsidies en een grote groep vrijwilligers gemobiliseerd, waardoor direct met een grondige renovatie en verbouwing van het pand kan worden gestart.
Op 28 september 2014 vindt onder grote belangstelling de feestelijke opening plaats. De gemeenschap Arensgenhout heeft een huzarenstukje geleverd: met veel eigen initiatief en daadkracht en nagenoeg geheel met eigen mensen heeft ze haar eigen ‘home’ gecreëerd. In de jaren die volgen zal De Hoeskamer nog verder worden uitgebreid en geoptimaliseerd.
Het beheer en de exploitatie van De Hoeskamer zijn in handen van Stichting Hoeskamer Arensgenhout. Ga voor meer info naar de website van de Hoeskamer.