Themaconcerten

Na de mooie start in 2018 met “Petit Paris” en het succesvolle vervolg in 2019 met “Bella Ciao”, in 2022 met “Vienna Nights” en in 2023 met “Route 66 Live in Concert” zijn de themaconcerten van fanfare Sint Clemens inmiddels uitgegroeid tot een begrip in de regio.

Graag ontvangen wij onze bezoekers op een sfeervolle locatie in Arensgenhout, die tot in de finesses is ingericht in de stijl van het thema. De fanfareklanken, doorgaans aangevuld met zang en/of dans, nemen je mee naar onze muzikale bestemming. En ook de culinaire lekkernijen die in de loop van de avond worden uitgeserveerd sluiten daar op aan. Zo trakteert onze fanfare haar gasten op een compleet avondje uit!

Na het succes van ‘Route 66 Live in Concert’ in 2023, is het 5 en 6 juli 2024 tijd voor ‘Royal Dutch’. Fanfare St. Clemens Arensgenhout onder leiding van dirigent Rob van der Zee zal u mee op reis nemen door Nederland. Alle muziekstijlen komen aan bod; van hedendaagse popklassiekers tot ballads en van stevige rock tot heerlijke Hollandse meezingers. We mogen de zangeres Sandy Kikken, zanger Erik Moonen en trompettist Taco van Summeren als gastartiesten begroeten tijdens deze concerten.

Op het landgoed van de Familie Nuchelmans aan de Diepestraat zal geheel in Nederlandse stijl een geweldige concertlocatie verrijzen. Naast de sfeervolle locatie en Nederlandse muziek, zullen de uitgeserveerde bijpassende hapjes ook dit jaar weer zorgen voor een compleet avondje uit!

Vanaf 6 april zal de online voorverkoop starten voor deze concerten.

GA HIER NAAR DE TICKETSHOP

RTV Parkstad maakte deze ontzettend leuke reportage over onze vereniging Frits Pelt dankjewel voor de uitnodiging!

Klik op één van onderstaande foto’s voor een sfeerimpressie van de eerdere themaconcerten.